Månedens wantie - Juli


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Jeg bestemte mig denne gang for at kaste mig ud i noget makeup - Selvfølgelig igen på Wish.com-appen, så jeg kunne afprøve noget af det. Der kostede denne mascara kun 28 kr (+7 kr i forsendelse).
Jeg har tit set mange reklamer for forskellig makeup derinde og jeg manglede en mascara,
så jeg har været meget forventningsfuld.

Jeg bestilte den d. 7. Juli og jeg modtog pakken d. 20. Juli.




Da jeg modtog pakken var den ikke så godt pakket ind som andre pakker jeg har modtaget.. Den var bare proppet i en lille kuvert foret med bobbelplast. Da jeg tog låget af, for at skulle tage mascaraen på, var den helt klistret og vandet og så lugtede den rigtig stygt. Da jeg så endelig fik den på, syntes jeg at den var fesen og gjorde ikke rigtig noget for mine vipper. Efter et par sekunder, begyndte mine øjenvipper at klistre sammen!!! Jeg blev helt forskrækket over at jeg ikke kunne blinke ordenligt, så jeg tog den af med det samme.
Nu, efter et par minutter, er jeg helt øm rundt om øjnene. 


Denne måneds wantie får én stjerne fordi produktet var noget værre lort.
Aldrig har jeg oplevet en så dårlig mascara. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar