Bonus Loot Crate - December



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.

Denne måned havde Loot Crate et bestemt tilbud, hvor du kunne købe tidligere Crates fra Januar, December, November og Oktober. Jeg havde forelsket mig lidt i den fra December, fordi jeg opdagede at der var nogle Batman relaterede ting i den. Så den nappede jeg! 



Decembers tema var: Anniversary


Jeg modtog:
En "Captain America Air freshner" - Med vanilje.
"Dancing Groot" Strømper.
Tetris klistremærker.
En Simpsons pung.
En "Ghost Busters" door hanger.
En "The Joker Batman" funko figur.
En Batman tegneserie.
+ en knækket candycane, som Christian fik. 

Mit ynglings objekt kan alle vidst gætte sig til - FUNKO 
Jeg er helt oppe at køre over at jeg fik en ekstra funko figur, OG at den ovenikøbet er Loot Crate exclusive! Jeg syntes den er vildt fed og den er kommet op på hylden, med mine andre figurer. Jeg skal selvfølgelig heller ikke ligge skjul på at jeg er helt vildt hyped over, igen, at have fået en tegneserie.. Og så endda med Batman!!



Glæder mig til at modtage denne måneds pakke - TO Loot Crates på en måned..
Jeg er fandme en glad lille geek!

Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar