Loot Crate - Marts



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Marts' tema var: COVERT


Jeg modtog:
En sød "James Bond" T-shirt.
Et "Spy Madlips - Word Game" hæfte.
Et "Agent of Shield" nøglekort.
Et officielt Loot Crate medlemskort.
Et "Survival" armbånd, med en masse smarte funktioner.
To forskellige notesbøger. (Ternet og stribet papir)
En "Orphan Black" tegneserie.
+ Et gummi, digital ur, som jeg forærede væk.

Mit ynglings objekt i denne måneds Loot er uden tvivl T-shirten. Jeg syntes den er sød.
Gummi uret, som ikke nåede at komme med på billedet, gav jeg til en kammerat fra skolen, som godt kan lide gummi ure og fordi ingen af os, herhjemme, går med ur.
Er også pretty exited over at jeg får endnu en tegneserie. Gotta love comics! ♥

Næste måneds tema er: Fantasy. Spørg lige om jeg glæder mig som
et barn til juleaften! Håber lidt at der er noget med The Legend of Zelda.


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar