10 random facts #1



Jeg har før lavet en 10 random facts, men grundet tekniske problemer på bloggen, er opslagene væk og det giver mig mulighed for at starte på en frisk og finde nogle helt nye og endnu sjovere facts frem. 




1. Jeg er helt vild med superhelte - Batman owns my heart. 

2. Jeg elsker reality-serier som f.eks.
Paradise Hotel, Geordie/Jersey Shore og For lækker til Love.

3. Jeg hader farven orange,
på trods af at det er min fars ynglingsfarve.

4. Jeg spiser ost med mayonnaise. 

5. Jeg er helt vild med at klæde mig ud! 

6. Jeg taler stort set altid lige ud af posen og lyver sjældent.

7. Jeg er modstander af pels og cirkusser. 

8. Jeg er helt besat af pingviner. De er så nuttede.

9. Jeg elsker bamser og sover altid med minimum én bamse
 ved siden af mig, hver nat.

10. Jeg har sindsygt dårlig tandhygiejne og har mange huller.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar