Tøj jeg aldrig ville gå i #1 - H&M.


"Uldhat" (Mørk beige) - 179 kr. 
Kan købes her!
Uldhat? Really? Det var da det mest fjollede.. Når jeg hører ordet uldhat, ville jeg nok forestille mig en slags hue, men nej nej. I stedet dukker dette rædsel op. Jeg syntes generelt at disse "strandhatte", som jeg kalder dem, er totalt kiksede. Der er så få mennesker der kan bære sådan en. Kun én ting ville gøre denne hat grimmere.. Og det ville være hvis remmen ikke var på den. Så havde helvede været løs, i mit sind. 


"Rygsæk" - 129 kr.
Kan købes her!
Helt ærligt, så minder den her taske mig om idræt i folkeskolen. Dengang havde jeg ihvertfald sådan en lille "sæk" med snore i... De var rædsomme dengang og det er de stadig. Jeg tror sgu ikke jeg ville kunne tage det seriøst hvis jeg mødte en kvinde, på min egen alder, med denne taske på skuldrene - Medmindre hun rent faktisk underviste i idræt, på en folkeskole. 


"Nederdel med vidde" (Rød/mønstret) - 349 kr.
Kan købes her!
Rød/mønstret!? Det skal jeg da lige love for! Det ligner, ærligtalt, et gardin fra 70'erne. Jeg syntes den er hæslig og jeg ville nok ikke engang bruge den som gulvtæppe. Syntes også formen er underlig. Det er jo næsten vase-formet - Hvilket jeg syntes er utrolig grimt. Alt er simpelthen grimt ved denne nederdel og jeg ville ikke tage den på, om så jeg blev betalt for det!


"Hæklet kjole" (Petrol/Blomstret) - 499 kr. 
Kan købes her!
Kunne simpelthen ikke lade være med at grine da jeg så den her kjole. Jeg sværger på at min farmor har haft noget der ligner! Jeg syntes denne kjole er så hæslig, at mine øjne næsten løber i vand, hvis jeg kigger for længe på den. Det ligner for det første en for stor T-shirt. For det andet syntes jeg farverne er hæsligt sat sammen. Den er bare forfærdelig. Måske hvidløg kan holde den væk? 


"Lang skjortekjole" - 499 kr.
Kan købes her!
Titlen siger bare alt. Skjortekjole? Come on man, det ødelægger bare allerede kjolens odds fra starten. For fanden man, hvor er den hæslig. Ikke nok med at kjolen i sig selv er hamrende grim, jamen så er den eneste farve man kan vælge, selvfølgelig, fucking orange. Jeg hader orange, af hele mit hjerte. Denne kjole er så grim at ikke engang sankthans heksen, skulle straffes ved at have den på - Så er bålet næsten bedre. 


Sandaletter (Grå) - 399 kr. 
Kan købes her!
Hvad fanden er Sandaletter? Det er sgu da et underligt ord, for en Pissefuckinggrim sko.
Der er faktisk ikke ret meget at sige om skoene, udover at de er forfærdeligt grimme og jeg bare ikke har brug for disse sko i mit liv, overhovedet! Tror faktisk at det lige præcis er sådan et par sko, mig og min mor ville grine af, hvis vi var ude og handle sammen - Fordi sådan er vi og sådan er de. 


"Jakke i ruskind" (Blå) - 1.799 kr.
Kan købes her!
Hvornår har ruskinds jakker nogensinde været en god idé? I min verden, aldrig. Og nu ved jeg godt at blå er min ynglingsfarve men, come on.. Blå ruskind? Det er da vildt kikset. Og det værste er at jakken ikke engang har en normal længde.. Det er som om den er blevet klippet over, lige under navlen, fordi det er jo trendy og giver totalt meget mening...... What? Det der er underligt og jeg ville aldrig i mit liv betale så mange penge for en herre grim jakke.. I ruskind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar